2011. július 26., kedd

CTX J560 Monitor - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

CTX J560 Monitor HIBÁS!
A hiba javíthatóságáról nem tudok bővebb információt adni, mert régen nem foglalkozom már ilyen dolgokkal. Én is hibásan szereztem be akitől kaptam szerinte "csak valami kondenzátor hiba" Nem tudom mennyire igaz ez nálam csak a port fogja valaki meg lehet hogy hasznát veszi!
A hiba jelenség a következő: Bekapcsoláskor (már amikor bekapcsol úgy 10 próbálkozásból ötször) amíg a gép a memóriákat számlája, meg a winyokat mutogatja addig ad képet, a Windows logó megjelenik de amint betölt a Windows sajnos feladja kép semmi elmegy és a monitor kattan egyet! Videokártya probléma nem lehet többel is leteszteltem!
Nem tudom mennyibe kerülne kijavítani, lehet hogy selejt kuka az egész mindenesetre a képernyő maga szerintem még jó szóval alkatrésznek kitűnő!
Csak személyes átvétel Budapesten!



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-08-05 21:10
. CTX J560 Monitor - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése